onsdag 24. mars 2010
Underveis på den hvite halsen, så fant jeg ut hvordan Knitles hadde laget halsene sine. Så da måtte jeg jo seff lage en sånn hals også. Denne skulle være bursdagsgave til Linda, og da måtte den jo også være lilla :)

Mønsteret fant jeg etter timer med surfing på engelske strikkesider på nett. Så det skal jeg forløpig holde for meg selv ;)


Jeg har sydd på forskjellige knapper på hver side, slik at den kan brukes på begge sider. Det er heller ingen knappehull, knappene tres bare gjennom strikken. Da blir det lettere å variere på utseendet. Garnet jeg brukte var Eskimo, veldig godt og mykt! Pinnenr husker jeg ikke helt, men det er bare å se ann ifht garnet og din egen strikkefasthet :)

Nå om dagen holder jeg på med kvikk lunsj lue, den blir sååå kul! Håper den blir ferdig til påske! Snakk om det ultimate påskeplagget :D

Kathy

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk skjerf. Tusen takk. :D
Du er såååå flink!

Klem fra Linda

Legg inn en kommentar

About Me

Pyslepia
Ei tulle med alt for mange kreative tanker i hodet sitt, og alt for liten tid. Men noe småtterier blir det allikevel, og det det har jeg tenkt til å vise dere i denne bloggen. For tiden studerer jeg siste året på Master of sciense in Molecular Medicine, Det Medisinske Fakultetet, NTNU. Jeg jobber som resepsjonist noen kvelder i uka på to treningssentre. Litt håndballkasting blir det også!
Vis hele profilen min

Besøksteller

Totalt antall besøkere: Antall besøkende denne måneden: -----------------

Matblogger

Etiketter

Følgere