fredag 15. oktober 2010
Til bursdagen til en kompis av brodern fikk jeg i oppdrag å hekle to luer. Morro!
En kvikk lunsj lue og en brun med turkis påskrift av kallenavn "Salatussa" (spør meg ikke hvor det kommer fra :) )


Til begge luene brukte jeg PT5 garn, har funnet ut at dette funker best pga at det er passe strekk i det, og heklepinne 2,5.
Kvikk lunsj lua har jeg jo postet tidligere her, og det var nok den siste jeg laget. Liker ikke å gjøre det samme flere ganger jeg, da blir detlitt kjedelig.

Synes lua ble fin jeg, likte spesielt godt skrifttypen. Så nå har jeg designet et "Shit happens" med samme skriften som står for tur :D

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

About Me

Pyslepia
Ei tulle med alt for mange kreative tanker i hodet sitt, og alt for liten tid. Men noe småtterier blir det allikevel, og det det har jeg tenkt til å vise dere i denne bloggen. For tiden studerer jeg siste året på Master of sciense in Molecular Medicine, Det Medisinske Fakultetet, NTNU. Jeg jobber som resepsjonist noen kvelder i uka på to treningssentre. Litt håndballkasting blir det også!
Vis hele profilen min

Besøksteller

Totalt antall besøkere: Antall besøkende denne måneden: -----------------

Matblogger

Etiketter

Følgere