onsdag 28. desember 2011
Nå er julen over og pakkene er pakket opp, så da kan man endelig begynne å vise frem det man har tuslet med på høsten :)

For tiden jobber jeg med mange fantastiske og kreative kolleger, og oppskriften til denne lua fikk jeg av en av de :) Vil du ha den så sender du meg en mail ;) Den ble superpopulær under ski-VM da Line Andersen hadde den på seg på tv når hun rapporterte fra VM.


Lett som en plett! To nøster easygarn, rundpinne str 7 og 9, og vips så har man en smekker liten sak av en lue. Kan pyntes med avtagbar dusk som her!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Dette var en flott lue! Jeg vil gjerne ha mønsteret på den, slik jeg kan lage en selv :) (marhell@stud.ntnu.no)

Anonym sa...

hei vil gjerne ha mønsteret (ingunn_s@hotmail.com)

Legg inn en kommentar

About Me

Pyslepia
Ei tulle med alt for mange kreative tanker i hodet sitt, og alt for liten tid. Men noe småtterier blir det allikevel, og det det har jeg tenkt til å vise dere i denne bloggen. For tiden studerer jeg siste året på Master of sciense in Molecular Medicine, Det Medisinske Fakultetet, NTNU. Jeg jobber som resepsjonist noen kvelder i uka på to treningssentre. Litt håndballkasting blir det også!
Vis hele profilen min

Besøksteller

Totalt antall besøkere: Antall besøkende denne måneden: -----------------

Matblogger

Etiketter

Følgere